طلوع سپیده صبح انتظار

نیمه شعبان،طلوع سپیده صبح انتظار، فرخنده ترین روزخلقت و مخزن سرّ پروردگار یکتاست.

همان‌گونه که کعبه برای سرفصل امامت مکان تولد می گردد؛ برای آخرین فصل امامت،تکیه‌گاه خواهد‌شد. نماد اقتدار الهی در قالب انسانی و تمرکز منظومه‌ی الطاف ایزدمنان در کالبد انسان کامل ظهور خواهد کرد و خداوند اراده فرموده تا متولدی مبارک، نجات‌بخشی سعید برای جهانیان باشد که با قدوم مبارکش، شاهد تجلی دولت عدل خواهیم بود.

مشیّت الهی بر این است که در میان هرمجموعه ای از جهان هستی، مرکز و محوری قرار دهد که آن مجموعه به گرد آن محور بچرخد و هستی آن مجموعه در پرتو همان هسته ی مرکز، ثابت و استوار باشد. بدیهی است که قلب عالم امکان و هسته ی محوری جهان هستی وجود مقدّس امام زمان(عجّل اللّه تعالی فرجه الشّریف) می باشد؛ آنجا که می فرماید: « لَوْ لَا الْحُجَّةُ لَساخَتِ الْأَرْضُ بِاَهْلِها»: «اگر لحظه ای حجّت خدا در روی زمین نباشد زمین ساکنان خود را در کام خود فرومی برد».

 امید آمدن منجی، زیباترین انتظارهاست و درک صحیح این انتظار زمینه‌ساز تعالی و تکامل در مسیر تقوای الهی است. ایمان به ظهور، نشانه‌ای از گسترش عدالت و رحمانیت خداوند است که هیچگاه بندگان خود را تنها، بی‌یاور و بی‌هدایتگر نگذاشته و نخواهد گذاشت.

روز میلاد با سعادت دوازدهمین گل بوستان نبوی حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه مصادف است با هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، قشر امنیت آفرین، مخلص و جان برکفی که در کسوت گمنامی و با تکیه بر اخلاق و صفات نیک، وظایف حساس و ارزشمندی را برای حفظ و دفاع از امنیت، منافع و مصالح کشور و نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارند.

خجسته باد ميلاد نوري كه سحر با شبنم لطفش بيدار مي‌شود و خورشيد در انتظار سلامش طلوع مي‌‌كند. این عید مبارک را به ویژه به تمام انسان های آزاده ای که مومنانه مسیر حق و حقیقت را الگوی خویش قرار داده و همواره در تحقق آرمان عدالت می کوشند، تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم به یاری حق، با تجلی سیره روشن اهل بیت(ع) در حیات دنیوی، بتوانیم در ردیف سربازان حضرت مهدی موعود(عج) جای بگیریم.

از ایزد هستی بخش تسریع در ظهور یوسف زهرا(س)، حضرت ولیعصر(عج) را خواستاریم و امید است در آن هنگامه موعود، یکایک ما در محضر مبارک آن یگانه منجی، سربلند باشیم. ان شاء الله

سند تحول بنیادین